Thursday, September 24, 2009

SELAMAT HARI RAYA

Raya kali ni agak fun skit… aku, ofkoz la braya kat ipoh... raya ke-3 aku ajak kwn-kwn aku semua dtg umh and aku agak gembira jgk la boleh di katakan semua yg aku ajak tu dtg termasuklah 3 ex-bf aku dtg…hahaha… masa raya pertama tu plak aku pegi braya kt umah kwn aku mimi n tak sangka plak yg dia ajak someone yg pernah ada kene mengene n wujud dlm idup aku…hmmm… agak tersentap n terkedu jgk la aku jumpe die…sorg je ex-bf aku yg aku xjmpe lg raya ni sbb dia dok kt KL.. elok gak tu sbb rase nya aku xboleh nk bersemuka ngn die lg la… Raya kali ni mengembalikan semula memori-memori (jiwang lak ayat) masa dolu-dolu… Terima kasih pd mimi ngn ja’r yg bwk anak kembar dieorg...zam, wan, nabil, is, arip, mala n kwn2 yg aku xingt name...b-yg, mey, baha n manas...bobob ngn adik die n kwn-kwn die yg aku xsempat tau name...hehe...anas n said, tetamu terakhir...n emy yg dtg tp xnk masuk sbb malu...braya kat luar umh je..hehe.. thank sbb sudi dtg..next year jemput la dtg lg k... SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN….















1 comment:

  1. bangunan putih tu building ape tu cik liza?

    slamat hari raya =)

    ReplyDelete