Wednesday, November 25, 2009

MIMPI

Semalam aku mimpi sedih. Dlm mimpi tu aku nangis n bila aku tesedar, aku rupa nye mmg sedang menangis.
Dalam mimpi tu ada ’die’mengisahkan tentang kami. Mimpi tu mmg sama dgn realiti hidup aku. Dlm mimpi tu aku brjumpe die sbg seorg kwn yg still mengharapkn die kembali semula.huhhh....
Bodoh btol mimpi tu. nape aku mimpi die?
Mungkin sbb aku sgt2 rindukn die. Aku tak tau nape lately ni aku slalu pk kn psl die. Sentiasa.

Aku sgt2 berharap Tuhan kuat kn semangat aku. Bg aku kekuatan utk lupakan die. Biar la lps ni die tak wujud langsung dlm hidup aku. Berharap sgt.
Aku tak dpt byg kan die dgn girl lain. tak bole nk byg kn die bermanja ngn girl lain. tak bole nk byg kan die panggil girl lain dgn name pnggilan yg die pnggil aku dulu...huhhhh....benci sungguh!..tp aku tak dpt nk mengelak.. die sentiasa dtg dlm otak aku ni. Aku nk buang die jauh2...tp ade jgk...

Sebab knp aku tak bole lupakan dia....
Apa yg mampu aku bagi tahu ialah....
Dia terbaik yg pernah aku ade....
Dia sgt sempurna utk diri aku....
Dia segalanya bg aku....
Sampai sekarang....

Aku tau mmg bodoh aku still tringt kt die...
Aku tau aku bodoh sbb still cintakan org yg dh tak cintakan aku...
Tp aku tak boleh nk halang..aku tak boleh nak kawal hati aku..
Aku dah cube..tp tak boleh..mungkin baru lg kot..

No comments:

Post a Comment