Friday, September 24, 2010

NO TITLE SBB BYK JENIS CITE...

Hallo...dh lme tak menulis...i know ade few people yg bce my blog agak kecewa bile bkk my blog tapi takde perkembangan terbaru...actly byk cerita but malas nk menulis...kind of takde mood dis week...im sorie...(cewah...mcm ade je org bace blog aku ni...bkn best pun nk folo...takpe..prasan sendiri je kunun2 ade org bace)...

Dis week byk cerita pasal tempat keje je pun kalo ade...tp hal tempat keje cam malas lak nk pk2 sgt...bile dah balik umah tu, hal keje tinggl la kt tempat keje. cume yg menjadi masalh pd aku skng ni hal workers bwh aku ni... ak taktau cmne nak bg dieorg dgr ckp aku.. aku bkn seorg yg tegas. sampai anak2 buah semua buat2 tak tau je bile aku tego if dieog wat salah. cm aku ckp aku bkn leader, aku folower. tp sampapi bile aku nak jd folower kan. dah ade peluang utk jd leader so grab a change la.. mungkin aku masih sgt2 baru. aku tak ade xperiance keje inikan pulak nak jd leader. leader utk kanak2 kecik bole la. ni nk org2 sebaya aku atau atas aku, nak pulak dieorg keje lg lame dari aku. buat kan aku lg serba salah. i need advise bout cmne nak jd leader yg tegas, d hormati n adil. bwt mase skang ni, itu la dilema aku..dh..mls nakpk2...pape pun aku agak enjoy gak la keje kt ctu..sbb keje senang cume mslh td tu je la..

Aku rindu kwn2 aku kt kl... aku rindu life ak kt sane..aku sgt lonely kt cni...
walaupun aku tak ade bf tp life aku tetap d penuhi mase aku kt kl.. kt cni...huhhh...taktau cmne nak ckp..camne nak cr kawan kt cni...bdk2 tempat keje aku tu mmg la dh jd kwn aku tp dieorg ssh skit...aku ni jenis yg sosial...bdk2 kt tempat keje aku tu yg mane sebaya aku o even yg mude skit dr aku 2 3 tahun pun ade yg dh kawen, tunang...bf?..ofkoz la ade...cis...aku ni plak jenis yg lg senang bekawan2 yg bole kemane2...adess..bosan2...

Aku rindu haziq...aku nak call o contact die tp aku takot die still rase disappointed ngn aku pasal ari tu..aku nak sgt ckp ngn die...:(...lately ni aku tak tau nape asik teringt kt die je...cis!!!....Takpe...ade altenatif lain utk tidak ingt kan die sgt...huhu...

Nak outing..dh lme tak outing...ade sape2 yg nak berfotoshoot?..ajak lah saye....dh lame saye tidah bergambar...gambar baru pun takde...huhu....

Rase cm nak potong rambut...tp nak try simpan pjg..teringin ade rambut pjg yg cantik...teringin jd ayu...haha...tp rindu nak memiliki rambut pendek cam dulu2...hmm....aku sendiri pun tak tau aku ni sesuai berambut pjg o pendek...rambut pjg tak ssh nak uruskan kan sbb kalau rambut tak menjadi seperti yg d inginkan boleh ikat je...rambaut aku ni dah la sgt2 messy... nak kate lurus, bengkang bengkok..nak kate bengkang bengkok, lurus...terok2...haha...tp ramai yg mengatakan aku sesuai berambut pendek...nampak comel katenye...haha..pasan jap...HEHE...

Enuff for now la...hope next post adalah post yg menggembirakan aku..Amin...so desperate bunyik nye...hahaha....lantak la...


~looking for hppiness~

No comments:

Post a Comment