Friday, October 8, 2010

MENGGELABAH AYAM

PANAS..PANAS...menggelabah ayam btol...haih...

sis...cube u pk..if i nak ade affair wit ur bf...i wont post bday wish tu kat wall fb bf u...anta msg lg selamat..call pun bole if i want..tak ade ape yg nk d sorok kan..tu pun tak bole pk ke sis?...

Nak warning aku macam2...plz la sis...u sape nak arah i jgn buat itu ini?....

Haih...byk je point yg aku bole hentam die kalo aku nak tp aku kesian ngn dat girl...bersusah payah memalukan diri sendiri n menyusahkan diri sendiri semata2 nak dapatkan dat guy. yg pd ketika itu kepunyaan org(mungkin)...

U really dont know bf u cmne kan...kesian u dpt a liar n pretender...dgn aku laki tu ckp cmni...tp bile dpn dat gurl terus bertukar...tu la d panggil lidah bercabang...mcm2 yg die cerita kat aku n mntk tlg kan aku n mintak pendapat kat aku...cume taknak bgtau je...tp if u push me lg...jgn ingt aku akan diam kan diri...

Sis..if u nak tunjuk kt bf u ape yg i tulis kt u...silakan...i really dont mind...u think die penting ke dlm idop i?...nope...he use to b, but now?...no la...i hv better choice...

Sumpah aku bengang giler...ingt aku heran sgt ke nak kawan ngn bf die...aku bersyukur sgt2 aku jauh dr bf die tu...kalo aku still cntct ngn die mmg idop aku pun akan terjebak skali ssh...yela sbb konon nye kawan baik la kan...

Trime kasih ya Allah Kau jauh kan aku dr lelaki itu...

No comments:

Post a Comment