Wednesday, December 15, 2010

SO ANNOYING

People nowadays mmg...hmmm...wat a suitable word to give?..sucks? Not to say im a gud person..aku ngaku aku tak de la baik sgt...tp jht aku jht sndr tak babit kan org lain (mayb)...hehe...

There is 1 guy kt tmpt keje aku..wife dh keje 1 tmpt...tp bole plak scandle ngn ppuan 1 section ngn wife die... N ppuan tu is janda...
Dlm situasi ni kite nk salah kan sape? Dat guy siap bole tnjuk g msg yg ppuan tu anta kt die...n ape yg die tulis tu buatkan aku rase sgt kesian wife dat guy n buatkan aku pikir ppuan tu %*$^@...
Haih..tmbhkan lg ketakutan aku utk becinta...sumpah aku takot...giler la...terjadi d sekeliling aku kot...haihh...

Next story...wat do u guys think about 'borrowing ur frens garment'? Budaya ape kah ini? Aku tak kesah kalau nk pnjm beg, o kasut, o anything yg tak ade kne mngene ngn pakaian kecuali betol2 terdesak... Ini seluar jean yang koyak kt lutut pun nak pnjam...tak ckup ke pakaian yg die ade? Atau tak ckup cantik..tp kalau dh seluar yg koyak pun nak pnjm..cantik ke? Nak kate tak ade duit nak beli pakaian, gaji lg besar dr aku...nak kate tak stylo, hmm..takde la nmpk kg sgt pun...tp ttp nak jgk pnjm org pnye...aku pun ade pnjm meminjam jgk tp bkn baju o bile terdesak sgt2 je...aku lbh rela pakai baju berulang kali biar smpi lusuh asal kan bkn org punye... Nth kot2 org tu o aku ade kurap ke..dh tak pasal2 berjangkit...aisehh... Tp aku, bile dh org mntk aku tak pandai nk menolak...ape yg kuar dr mulut aku ialah 'ok'....

1 lg suke push...once i said no it will remain no..why cn u undestand my situation? Arghhhh...annoying btol org cmni...

K la..continue later..got work to do...hehe..

No comments:

Post a Comment