Wednesday, February 27, 2013

UPDATE SIKIT

Dah lame sgt aku tngglkan blog. anything skang ni aku update kt TUMBLR je. tu pn lebih kpd gmbr. Inshaa Allah aku akn mule menulis balik jika ade masa kelapangan. Dh 5 bulan aku bertukar kerje. no longer keje kt ipoh. Since abg aku pn dh pindah balik kg stay ngn ayah aku, so aku pn cr la keje yg selama ni aku cari. n Alhamdulillah dpt, that y skang ni aku stay kt kl keje kt cni. So far ok. tp biase la bile sume nye kene sendiri, agak struggle jgk la tp i have to, samapi bile nk bergantung dgn family?. its time to b independent. Miss my family so much. every month balik utk menghilangkan rindu pada mereka, melawat kubur arwah. tp doa tak pernah lupe. Since dh lme sgt tak update, aku nk upload skit gmbr2 utk tatapan walaupn takde yg tgk..hahaha

No comments:

Post a Comment