Tuesday, November 9, 2010

BERLANGSUNG D TAIPING PADA 6 NOV 2010

Sorg kazen rapat aku dh kawin..sob sob...die salah sorg kazen aku yg paling rapat..dulu mase kecik2 slalu mandi same2 sbb aku takot mandi sorg2..padahal siang ari je pun...skang dh kawin pun die...

kami 3 sepupu, aku, shida n boboy sgt rapat mase aku dok kt kelantan dulu...ingt lg mase skola rendah kami men ujan same2...even men mak2 pun boboy join walaupun die tua 2 tahun dr aku ngn shida...di seharusnye jd ayah, aku jd mak sbb aku besar dr shida n shida jd anak kteorg...mase tu aku rase umur kteorg dh skola rendah kot...

so many sweet memories ngn dieorg...byk sgt...juz hope walaupun boboy dh kawin kteorg tetap rapat...n hope sentiasa happy n bahagia bersame pilihan ati...sob sob

few pics sbb aku tak bawak dslr sbb tak ade bateri..charger dh ilang sbb asik berpindah randah..biase la...aku kan nomad..hehhe...so gambar amik pakai digital compact je la...

so sila jamu mate ngn gambar yg tak seberape ni...


mission mencari kedai mkn yg best tp xjmpe..last last j mkn kt medan selera taiping..muke without makeup..


menanti makanan


syok sendiri d situ..hehe


akhirnye penantian muncul..yong tau fu..bole la..


last pic sblm bergelar suami org...bakal pengantin tak tido semalaman kot...tu yg ngntok tu...


berguna gak shawl yg aku beli utk d letakkan d bahu jika memakai baju plain n menutup ape yg patut d tutup..hahah...lupe nk bwk tudung litup nasib ade shawl...


my lovely kazen..ilove u both...sorg lg tak cukup..


dua bradik yg kene dok kt luar sbb mereka tidak d benarkan masok..hehe






mereka bkn pasangan kekasih..mereka adalah sepupu...tp warne baju same lak..dh plan ke...ade pape ka?....haaaa....!!!










whole family..jap2...tapi mane aku?...aik....


karaoke time...sampai je ipoh trus g karaoke..dh lame tak sumbang kan suare...




dominos...sedap tapi takde sos..potong btol...tp telan jgk..heheh




Aku suke bila sedara mara aku dtg...rindu kan dieorg..masing2 dh besar n dh keje...soon nak kawen plak....sob sob...

No comments:

Post a Comment