Thursday, November 4, 2010

SCANDALOUS

CHAPTER 1

Haih…manusia manusia…smlm aku pg keje aku dpt citer from one of the prt-timer kt tmpt keje aku ni…tbe mkck a.k.a mak umi berbisik

Mak umi : kamu ade dgr citer ke liza?

Liza : cite ape mak umi?

Mak umi : Citer pasal kamu la...

Liza : aik..citer pasal saye ?..citer ape ?

Mak umi : td Yang (anak lelaki mak umi) masok toilet...kt pintu toilet tu ade tuliss ngn
tulisan kecik ckp ‘jack scandle ngn liza..sedar la diri tu sikit dh ade anak bini’...

dlm ati aku...perghhhh.....smbil senyum sinis n nk tergelak besar pun ade...

And mak umi pun bercerita pjg lebar...haih...yg aku heran nye dlm toilet lelaki pun ade org conteng nk bergosip...stupid... bg aku ni bkn masalah besar sbb bende tak betol..ckp la pae org nak cakap..i dont mind..aku dtg nk keje..bkn nk becinta..lgpn laki tu dh ade 3 anak kot..bini die pun keje kt ctu... nasib la aku ni bkn yg jenis amik kesah sgt..asalkan dieorg tak nyusahkan hidup aku n aku tak kacau life dieorg...i dont mind..

Kelakar betol la... walaupun aku tak ade someone special but im not dat desperate to have someone special...sumpah klaka giler…aku masok bilik aku smbl tersenyum2 mengenangkan ape yg aku dgr td…kes nye sbb dieorg slalu nmpk aku ke sane kesini ngn abg jack...coz die keje dh lme n plus die bwh aku...so pape hal pun aku mntk tolong die..lgpun big bos kami dh pesan.if nything bole tnye abg jack.. see.. i cll him abg jack coz die tua dr aku...pangkat abg kot bg aku....hahahha...


CHAPTER 2

Today aku pg audit...tgh ari dieorg manje mkn kt mapley...ptg tu aku dh tak keruan..pening pale lak..nk muntah...aku rupe nye tak bole mkn nasi kat mapley la...mungkin rempah nye pekat sgt kot...

Dulu mase aku keje kt PJ lu pun cmtu gak..lunch aku pg mkn kt mapley sbb bos ajak.. balik tu lps 2 3 jam aku dh pening pale n muntah2... lps ni aku tak kan makan nasi kt mamak lagi dh..bende lain takpe mkn kt mamak...

Konon nk wt over time skali cancel sbb aku dh tak tahan pening pale..mimie lak ajak g tgk muvie tp aku tak dpt pg...ciss...sok terpakse tgk muvie sorg2...


CHAPTER 3

Sok plan nk kuar tp tak tau nak kuar ngn sape...do some shopping skit pastu tgk muvie..kuar sorg2 lg senang...bole pg mane kite nak..bole mkn kt kedai mane2 pun..bole dok dalam satu2 kedai tu brape lame pun yg aku nak...hehehe...am i sounds pathetic?


******

No comments:

Post a Comment