Tuesday, February 15, 2011

WTF!!

Im in lov but aku xtau sama ada die btol2 inlov ngn aku gak...he told me he falling in lov wit me too but i dont trust it..its not easy 4 me to trust anyone, anyone who said he likes me..because of my previous relationship.. In keep thinking in my mind dat im no one to anybody coz i hav nothing dat can make people o guy fall 4 me.. Im not dat pretty..im kinda rough..im a negative thinker.. Sape2 yg ade relationship ngn aku akan suffer..kot..hmm..nth la..
But the problem is im fall in love...i hate dis feeling..i dont want dis feeling..plz go away..plz...plz..

1 comment:

  1. ape sj yg miss liza fikir,apa sj tanggapan miss liza terhadap diri sendiri dan orang lain, miss liza tetap ade keistimewaan tersendiri.... mungkin miss liza belum berjumpa orang yg benar2 cintakan miss liza dan orang yg benar2 miss liza cintai walaupun miss liza penah bercinta.....suatu hari miss liza pasti berjumpa dgn org yg sesuai...yang penting sekali,cinta sejati adalah cinta semasa hidup dan cinta dialam selepas kematian...@@@jejaka@@@

    ReplyDelete