Tuesday, June 2, 2009

UNTITLE

aku rasa semua serba tak kene je hari ni
dengan kawan-kawan, cinta hati, famili, dan sekeliling aku
aku rasa semua orang pandang aku and mengata tentang aku.
semua orang tengah bermonolog dengan diri sendiri tentang diri aku.
padahal sebenarnya tak pun (mungkin la)
ntah la...mungkin dah nak dekat masa bulan jatuh kot.
atau mungkin pagi tadi bila aku bangun tidur aku tak bangun dengan senyuman
selalunya bila bangun pagi aku akan mulakan dengan senyuman,
tapi pagi tadi tak.
mungkin semalam sebelum aku tidur banyak sangat yang aku fikirkan
terutamanya cinta hati aku la.
macam biasa la aku akan call sebelum aku masuk tidur
tapi 2 3 hari ni dia cam takda mood nak cakap dengan aku.
masa on call tu dia tak banyak cakap.
aku sanggup kunci jam pukul 330 pagi semata-mata nak cakap dengan dia sebab dia suruh aku call lambat sikit, tapi bila dah call...hmmm....
kecewa....baik aku tak payah bangun and call...
tapi aku sanggup even aku penat sebab aku rindu kan dia sangat-sangat..
ntah la...
ni je aku nak tulis masa sekarang ni.
aku takda mood...
aku nak dengar lagu-lagu yang ceria and banyakkan senyuman dulu...
nanti ada masa aku sambung lagi..
adios..

No comments:

Post a Comment