Wednesday, June 24, 2009

SWEEP

Banyak yang ada dalam kepala otak aku sekarang ni. Maklum la..dok rumah 24 jam tak keluar mana-mana. Selama tu jugak la aku tahan diri aku. Bagus jugak kan. Tapi tu la, bosan yang amat. Dah terlalu bosan tak tau nak buat apa, aku pun tanya la mak aku mana ayah aku letak buku-buku cerita aku yang lama. Bila dah jumpa, aku pun cari la buku cerita favourite aku. Koleksi yang paling aku sayang. Buku cerita ni pasal a high school girl yang baru dapat tau bahawa dia adalah blood witch bila ada a new guy student kat sekolah memperkenalkan tentang benda-benda cam tu la atau dalam omputih nya di kenali sebagai Wicca. Start daripada that time la macam-macam hal terjadi. Kadang-kadang sampai aku pun jadi terpengaruh sikit. Dah la aku memang suka benda-benda camni. Tapi aku tak ada la buat. Cuma pengetahuan je. Buku ni adalah favourite aku ngan bestfriends aku (aida n azza). Dari buku ni jugak la kteorg dapat istilah ’mùirn beatha dàn’ untuk soulmate. Tapi kan volume 1 dah hilang. So aku mula baca dari volume 2. bila mula baca aku dah tak boleh stop. Sebab dah tak tau nak buat apa sangat dan bosan, 1 buku dalam 1 hari. Tapi buku cerita ni memang best sampai makan pun aku hold kan dulu. Kalau la buku pelajaran or buku text aku buat macam ni, agak nya aku dekan every sem. Fuhh.. hebat.. tapi huhh..jangan di harap la. Tu pasal la aku tak ambil kos yang baca banyak. Keja aku ngadap laptop and snap snap snap je. Tapi tu pun malas jugak.. haih.. apo nak jadi ni...???

No comments:

Post a Comment