Wednesday, July 21, 2010

HAMPA

Mcm mane aku nk mule kn mukadimah ni...hmm...aku xtau nk ckp cmne, perasaan aku nk nk marah ade, kecewa pn ade n sedey pn ade...

Td aku dpt 1 msg, dlm pale otak aku ni ex aku la kn nak ajak jmpe...skali bkk, hmm...H****... terus berderau darah aku... aku bace, aku ingt kn nk tnye khabar ke, o bg tau yg die teringat kt aku ke...tp hampa(ofkoz la die xkn teringat kt aku kn)... die msg aku semata mata nak tnye bank statement die sbb ari tuh die ade simpan kt umah aku...so mayb die ingt tertinggal...tp aku rase die dh bwk mase die gerak tu...aku pn xtau...nk cek pn aku kt ipoh skng ni...so bia je la..if penting sgt die akn bgtau la...

Ape ngn mengecewakan akunye ialah after almost sebulan aku tak jmpe n tak cntct, itu yg buatkan die msg aku...sbb a piece of paper... aku xkesah if aku xpnh rapat ngn die. but we r sooooo close... mayb die anggap aku ni musuh die kot..hmm..xpe la H****... i redha... if dat wat u want...then sokey la...if u nak benci i, then teruskan la niat u... i tau i janji ngn u i xkn tinggal kn u n akan sentiasa jd kawan baik u sampai mati tp keadaan memaksa i buat cmni...mayb sebab ni u nk bermusuh ngan i...tp bile fikir balik, i tak pergi mase u susah...i pergi bile u dh dpt ape yg u nk..u ade die... u r happy mase i pergi. so salah ke if i pergi 4 kebaikan diri i sendiri? i kne jgk fikir kn pasal diri i sendiri...Haih...aku tulis ni mcm die bace je...hehe...

Walaupun u layan i cmni, i never hate u...(heh...lg skali..die bkn bace pn, kewujudan blog ni pn die xtau)...
Somehow, sikit pun aku tak benci die. cume skng ni, after dat msg, buat kan aku realize. die xpnh ingat kan aku lngsg. sikit pun tak terlintas pasal aku dlm fikiran die.

Sokey 4 me... I miz u coz u gave me the best memories. i wont forget dat. memories yg buatkan I akan gelak sorang sorang bile i teringat...coz u always said how cacat we r when we'r together...i miz dat moment...

No comments:

Post a Comment