Friday, July 23, 2010

Khas utk Gadis² yang SEBELUM ini Sentiasa Menjadi No.1 kepada Si ‘DIA’

Ni adalah tajuk post kawan aku nye blog...tu pasal tulisan ade kecik n ade besa...

2 post dlm 1 mase...ok la tuh...
hmm..jiwa aku tak tenang balik...td aku bkk fb n ternampak sesuatu yg sgt menyakit kan hati....huh...sumpah aku rase sakit sgt....

he happy wit her but me? suffering here...
mungkin ALLAH nak menyedar kan aku, dok tgh godek2...tbe2 lak(tibe2 nih,nmpk sgt jarang bkk blog die...hehe)aku terbukak blog kawan aku n bace 2 post dlm blog die yg buat kan aku tersentak n tersedar n terbangun dari mimpi....memang btol ape yg die tulis...hope bkn stakat malam ni je aku realize pasal ni...n i wish to wake up tommorrow wit a new day, a new me n ofkoz a new life....

so...GET OVER HIM NOW!!!!!!

if berkesempatan sila lah bace post kwn aku tu... Khas utk Gadis² yang SEBELUM ini Sentiasa Menjadi No.1 kepada Si ‘DIA’ [part 1]

and 1 lg smbungan pd part 1-Khas utk Gadis² yang SEBELUM ini Sentiasa Menjadi No.1 kepada Si ‘DIA’ [part 2]

P/S en sepang..aku bkn curi ko nye...aku terlalu suke post ko yg ni so sambil2 tu aku promote kn skali ko nye blog...k...tq en sepang...sdh lme kte tidak ketemu...(tibe lak!!!)...hehehe...

No comments:

Post a Comment