Wednesday, July 27, 2011

I DO

I dont know how to describe how i feel inside now..only God knows how am i feeling rite now..how happy am i now..yes u become part of me now..yes u already inside my heart n slowly u push the others slowly away from my heart..im not forgetting them, it juz they r not having a place in my heart anymore.. U almost have full of my heart.. Haha..jiwang lak..but dats how i feel now.. Aku btol2 brterima kasih ngn Tuhan sebab hadiahkan die utk aku..hadiah yg datang tepat pada waktu aku sgt2 memerlukan ubat utk menenangkan aku..waktu2 aku menjunam jatuh sbb kehilangan org yg paling aku sayang dalam dunia ni..he is my morphine..n im addicted to it..

Thanks..i dont know how to say thank to u..how appreciate am i when u willing to come to c me..even xbuat byk aktiviti, juz a muvie n lpk2 but its means alot to me..

I still cant believe yg kte bole jd serapat ni coz kte blaja d tempat yg sama bt never talked to each other, never hangout together..padahal kawan2 kami adalah dikalangan org yg same..his classmate is my fren n my classmate was his housemate..tp tu la..Tuhan dh tentukan waktu kteorg akan jd serapat ni adalah skng walaupn dh lme u saw me secretly..aku jd sungguh terharu...aku sungguh2 berharap yg relationship kami ni akan kekal slame lamenye coz i really2 need him in my life..even kadang2 aku trdetik 'is he the one?' coz waktu sgt sekejap utk kteorg jd serapat ni..

Juz wana tell u dat u become a part of me now n u already in my life now..feel like wana tell the whole world yg aku dh jmpe org..wana tell my frens about us but there is a BUT....

No comments:

Post a Comment