Saturday, July 30, 2011

KENDURI TAHLIL

BAru selesai membasuh pinggan n periuk belanga brsame kazen yg paling aku rapat.. Ari ni umah aku ade bwt kenduri tahlil utk arwah mak..ari ni genap sebulan arwah mak meyambut panggilan Ilahi.. Jd sume adik2 arwah balik..aku selalunye bile adik beradik n sedara mara berkumpul semua ade..tp ni utk pertama kali sedara mara berkumpul tp arwah mak xde..janggal..aku rindukan kehadiran mak aku waktu sedara berkumpul..sungguh aku rindu..tp aku kne biasekan.. Ari isnin nanti dh nak pose..lg terase ketiadaan arwah..pose pertama..raya pertama.. Bile dh ramai2 cmni kejap2 aku akan lari masok bilik o masok toilet sebab aku nangis..Sebak..rindu..

Tp aku paling terharu bile 'die' pn berdoa n bace yasin n sedekahkan al-fatihah utk arwah mak aku jgk.. Aku tak tau cmne nk brterima kasih n aku xtau nk ckp cmne betapa aku sgt2 menghargai ape yg die dh bwt n akan bwt utk aku..

Hmm..sbnrnye xde mood nak tulis tp juz 4 update skit..

No comments:

Post a Comment