Thursday, August 4, 2011

TORN

Sementara menunggu utk dating jp g, biar aku mengisi perot2 blog ni jp..tp xde ape yg nk d ceritakan sgt..hmm...

K la..start wit keje aku..seriously aku dh xsuke keje kt sane..aku dh. Bosan..rutin yg same setiap ari..key in data..cek bdk2 bwt keje..men tenet..kuar masok toilet..sumpah aku dh bosan.. Need a new job..tp kalo nk keje d tempat baru aku nk keje d kl..dkt sikit dgn si teruna ati..tp masih terlalu awal utk aku tinggl kan ayah aku bersama abang n kakak ipa aku..aku risau kan ayah aku..cmne kalo aku xde..mesti die akn slalu kene buli ngn abg n kakak ipa aku..hehe.. Xde la..cme aku trpk..sape lg nk jge die kalo bkn anak ppuan die..abg aku dh ade family sndr walaupn duduk sekali..aku xharap kan abg aku n kakak ipa aku kalo aku xde..xtau nk ckp cmne tp tu yg aku rase..itu yg holding me back..haiahhh...

Tp aku nk bwt ape yg aku ingin kan..aku nk aktif balik dlm bidang akau dulu memandangkan ade org menyokong aku 100%..so semangat tu dtg balik...

GOD..help me decide plz....

No comments:

Post a Comment