Tuesday, November 29, 2011

AYAH

Masih kuat ke aku utk hadapi segala kemungkinan yg akan dtg nanti? Mampu ke lg aku jd kuat n tabah. Sbb skrg ni pn aku rase aku dh lemah. Mase ibu tercinta meninggalkan aku 5 bln yg lps aku agak kuat n masih mampu menerima keadaan n menerima takdir sbb aku masih ade ayah. Yer...ayah adalah kekuatan aku sekarang ni. Tp masihkah aku akan kuat bila ayah tiada nanti? Hurm..keep on thinking bout dis lps ayah suruh tanda tangan surat wakil penerima utk pencen die jika ape2 berlaku..ayah ckp 'tanda tangan surat ni..kalau ayah meninggal nanti...'..terus aku potong ckp die..nape la ayah ckp cmtu..aku xnak duit tu..aku cume nak ayah sentiasa ada utk aku.. Ya Allah..kuat kan semangat aku ya Allah..

Tak mampu nak menulis panjang sbb minda tgh berpusing2 berfikir..

No comments:

Post a Comment