Wednesday, November 9, 2011

FRAGILE

Im sorie for my attitude..im so fragile now..sungguh lemah..senang sgt nk menangis o trase ati..dulu aku tak mcmni..dulu aku bole d katakan agak kental. Tp now..after my mum past away, aku jd lemah..jiwa aku lemah..cpt trase ati..sbb..nth la..cmne nk ckp pn xtau..tp aku jd cmni now coz aku dh xde org yg bole motivate aku dr jauh..i mean, by talking o to see her face is enuf for me utk kuatkan jiwa aku even tanpa berkata kata..aku xperlu nk meluahkan..by looked at her, it ease me..tp skang aku dh xde kekuatan aku lg dh..aku dh ilang kekuatan aku selama lamanye.. Ayah aku plak adalah org yg mmbuatkan aku jd matang n berdikari..tp keadaan tak sama cm bila ada mak.. Mak lebih brlembut..Mum..i need u...i need u soo much...i miz u...rindu utk pnggl mak..rindu nak pegang tgn mak..

Ya Allah Ya Tuhan ku..Kau kuatkan lah hamba mu yg keseorangan ni..
Al-fatihah..

B strong liza!!!..

No comments:

Post a Comment