Wednesday, May 27, 2009

BABY BUCHUK

lepas setahun abang aku kawin dengan wife dia, lahir la baby boy and di letak kan pula nama kat baby ni mohd haikal afzan. best kan... keluar je baby ni dari perut ibu dia, mak aku yang jaga. biasa la, kerja opah memang jaga cucu. so kerja mak aku jaga anak abang aku (along), sampai la umur dia setahun lebih. after parents aku pindah ipo last two month, aku dah jarang jumpa baby ni. aku rindu giler kat dia...

mak aku ngan haikal jadi model aku untuk individual study. gambar ni spontan sebab masa tu dia terjatuh. cepat-cepat aku snap. bila tnjuk dekat lect, dia pilih yang ni. orang cakap kadang-kadang gambar spontan atau snap secara suka-suka lagi elok dari gambar pose.




dia sangat suka pakai sun glasses, kalau tak dapat, dia sanggup pukul aku.

ni collection gambar masa dia baby. (few months)

No comments:

Post a Comment