Monday, May 25, 2009

TED ADNAN

hari tu aku pergi ke studio ted adnan kat kajang. aku nak interview beliau untuk salah satu projek aku la..
mula-mula takot gak la nak jumpe sebab biasa la kan, selalunya bila dah ada name besar, orang tu akan meninggi diri n berlagak n macam-macam yang xsedap di sebut la..
tapi bila dh jumpe, sangkaan aku jauh sekali.. beliau sangat ok..bole c0-operated n sangat sempoi.
kt bawah ni aku ambil dari blog beliau.. kalo sudi buka la blognya k.

Ted Adnan Asmadi
, Photographer & Producer, based in Kuala
Lumpur, Malaysia.

Ted is a self taught photographer, his background in Arts and Accounts
is a distinct advantage over others in providing images that a client
requires. He is comfortable creating images in both analog and digital
format, and easily transcend both location and studio environments.

gambar ni snap without flash light


yang ni guna flash light yang assistant abg ted dah setting.
tak silap ada dua speed light


yang ni aku tak ingat la siapa yang snap.
sama ada rik atau awadz

No comments:

Post a Comment