Tuesday, May 26, 2009

ISTIADAT-70

siang tadi aku pergi DSB, kunun-kunun nya nak join SKP tapi aku start esok, jaga kat studio untuk orang ambil gambar convocation.. bole la, dari dok rumah tak buat apa-apa, baik aku kerja, dapat gak duit. aku ni yang tak cukup tidur semalam, bole lak tertidur before para graduate keluar dewan. buruk perangai betul aku ni. dah la cuaca mendung je, angin lak sepoi-sepoi bahasa, best giler r tidur. plus aku ni memang kaki kuat tidur, kalau tak camne lect aku mase diploma (sir subra yang ajar Bell) dulu panggil aku 'sleeping beauty' cuma aku ni yak berapa nak beauty la..hehehe..
kerja kteorg ialah ambil gambar students konvo. ala yang gambar pegang sijil ngan bunga tu bersama-sama famili dieorg.. hari ni shooting gambar students pHD dengan Master.
dalam masa aku tak tidur lak, keje aku snap-snap gambar. dah kata student foto, kerja nya nak tembak gambar je la..kat bawah ni aku upload kan beberapa keping gambar nak tunjuk kan sikit situasi pada masa tu untuk kawan-kawan aku yang dah balik awal lepas abis kelas.


tengah edit gambar students yang dah ambil sijil


sempat la juga kteorg snap pic suka-suki kteorg


awadz pun join SKP



No comments:

Post a Comment