Sunday, August 15, 2010

ANOTHER HEART TALK

Hmm...nape la baru skrg ko bgtau aku yg dulu actly ko suke kt aku?...haih... kn senang kalo dr dulu ko dh bg tau mungkin kte...ehemm3...hahaha. coz actly dulu i've got a crush on u to la...then aku dpt tau ko dh ade gf..then sokey la, lgpun cume crush je. haha...

Nape la few people yg suke kt aku dieorg tak bg tau yg dieorg suke kt aku?..aku ni nmpk garang ke? o bengis mcm nk mkn org?...haih...setau aku, aku org yg sgt suke senyum..murah ngn senyuman...haha...prasan giler...

Ni la d katekan takde jodoh yer...so trime je la...haha...sweet sgt bile die ckp dulu die suke kt aku...n sbb2 nape die suke tgk aku..muahaha...kembang jap lobang hidong mase die ckp tuh...kejap je, tak bole lame, pencemaran bau la... Hmmm...rupe nye ade jgk aku secret admirer...hehe..

Hmm..think gonna away kejap dr menulis blog ni...rasenye lame jgk kot. gonna miz to write sbb blog ni je la satu2 nye tempat aku meluahkan isi ati aku coz aku takde kawan rapat yg tau masalah aku kt cni... i want my frens...bertambah2 bosan la aku jdnye lps ni..hah!!

Owh yer...status aku ngn die mmg akan kekal sbg kawan baik...no heart feeling. n aku selesa dgn itu...lg senang berurusan n besembang. die bole crite psl gf die o sumone yg die suke tanpa aku rase sakit ati. n aku jgk selesa bercerita kt die psl sape2 yg aku suke o suke kn aku. kn senag cmni.. hati pun senang... cmni pun aku dh rase bahagia.. td die bgtau ex ke o kwn lme die ke nth sape la yg dulu2, nk couple balik ngn die..hah..guy will alway b guy..n now die dh konfius. die tnye pendapat aku n of coz la aku takkan menyokong die utk tingglkan gf die now utk pg kt dat girl walaupun aku tak suke die ngn gf die yg ni. aku tak suke ape yg die buat, tinggal kan ape yg ade utk pg kpd sesuatu yg belom pasti. actly bagos gak sbb ngn gf die ni pun die stress. sbb kene kongkong. nth la.mls nak pk. bkn masalah aku pun kn. nape lak aku nk susah payah pk pasal masalah die. hmm..sbb die ckp die selesa giler ckp ngn aku dlm semua hal. so secare tak langsung, aku pun jd terbabit gak. plus i care bout him. that y la..haih...

Dah taktau nak ngarut ape. mcm nk tulis lg sbb lame ni aku takde, tp dh tak tau nk tulis ape.

See u guys later....

~looking for happiness~..:D

No comments:

Post a Comment