Thursday, August 12, 2010

SHIT

Shit...goyah balik...aku taknak timbul perasaan cmni..mmg semalam aku ckp aku happy but aku tau aku takkan dgn die n macam die ckp kte tak bole couple coz die taknak hilang aku n aku pun taknak hilang die. if kte jd kwn je relationship kte takkan putus sampai bile2. but if kte couple, if our love relationship doesnt work like we expect, kte akn putus terus n takkan same cam skng ni. phm tak ape yg cube aku sampaikan. aku syg kan die so aku taknak hilang die sampai bile2. kte dh janji even kte masing2 dh ade pasangan masing2 kte tetap akan berkawan baik. will that happen? hih...nth la..

I keep thinking bout it after talked to him last nite. Shit la.. aku dh sgt tenang kat cni tanpa ber pk pasal die, n now..deymm...

what should i do?

No comments:

Post a Comment