Saturday, August 28, 2010

BETTER

My life is getting better now...walaupun aku jauh dr kawan2 atleast idop aku dh agak teratur...got a job walaupun bukan yg dlm bidang aku but atleast aku start from somewhere... still looking for job yg dlm bidang aku..juz mase n tunggu peluang je...

walaupun tanpa bf...atleast aku tenang sbb tak payah nak fikir pasal sakit hati, risau o pape la yg berkenaan bila bercinta...one day i will find someone, cume not now...

Im building my life n my career...hope aku mendapat ape yg aku nak sangat buat mase skang ni iaitu kerjaya...now aku nak focus dlm hal ni dulu, later baru la yg sampingan.. bole bayar loan ptptn walaupun bkn dlm jumlah yg byk setiap bulan tp atleast aku dh start byr...

Membina attitude n personality...juz hope life aku kekal begini buat mase ni n getting better..tu je hope aku skng ni...:)

~looking for happiness~

No comments:

Post a Comment