Friday, August 6, 2010

OH LELAKI

Ape yg berlaku kt sekeliling aku ni la yg membwtkn aku lg takot nk terima insan yg bernama lelaki...dieorg nyer tingkah laku, perbuatan(tak same ke..hehe)n layanan dieorg kt gf dieorg ni sungguh buat kn aku takot nk becinta... aku ramai kawan laki so aku tau coz ade sesetengah kawan laki aku menceritakan hal dieorg kt aku n ade even xrapat sgt2 pun kdg ade gak ter-cerite kt aku.

Kadang2 ade yg aku tau dis guy(my fren yg xbape nak rapat) dh ade gf tp depan mate aku bole curang. nape la? bende ni semua bwt aku takot...siyes takot nk trime laki dlm idop aku..tak bole d percayai. rase cm dh cukup la sorg ni je ade dlm idop aku...hehe...ayah aku la...

Tp kdg teringin gak nak becinta.. rindu rase becinta, rindu rase nak d sayangi, d rindui, d beri perhatian, d manja oleh kaum laki. tp tu lah... aku tak percaye kalau ade lelaki yg ckp die syg kn aku. ssh nk percaye..n mg aku xnak n xkan percaye...

Adakah aku sunyi o tak gembira skng ni? mungkin tp lebih baik to b unhappy alone then unhappy with someone. nak kate aku benci laki, nth la, xkot sbb aku masih lagi berkawan ngn laki. berkawan bole tp xbole biarkan dieorg masuk ke dlm idop aku. bukan sekarang. kali ni lame btol aku single. setahun lebih dah. dalam mase setahun tu ramai jgk laki yg aku knl n ade few tu cbe2 jgk tp cume sorg je yg pernah nak masok dlm idop aku n aku hampir izin kan tp sungguh tak lame. nasib baik aku xsempat sayangkn die sampai xbole lepaskan die. hampir cinta tp blom sempat ke situ. die bwt hal.

This thing menambahkan lg sebab aku takot nk trime laki. Haih.. aku xberani nak ckp sampai bile aku nk tutup pintu hati aku ni tp utk hari ini dan esok aku pasti masih tertutup utk lelaki. lusa? haha...terlalu cepat lah...

Emotional lebih aku mlm ni...aku pun xtau nape...

Semoga apabila aku menemui seseorg yg dpt membuka pintu hati aku n d harapkan mendapat seseorg yg sayang aku mcm mane aku akn syg kan die. and membuatkan aku percaye kan lelaki lagi skali...

Tp akan ade ke lelaki yg akan singgah dalam idop aku lg? hmmm...juz wait n see...

Women will never forget a men she never get....its tru n dis is happened to me. till now i cnt forget him..WTF.. hate dis feeling...i stalked him n still. deymm..hate myself bout dis.

Nak2 plak sambil aku tgh tulis post ni 2 kali kuar lagu kekasih gelapku-ungu yg die pnh bg kt aku.
Apahal la lagu2 yg play dlm playlist aku ni semua menyentapkan aku nih...semua ade kene mengene ngn kami...WTF....

Nape ngn aku nih...!!! haisehh...
Better stop now...

No comments:

Post a Comment